trött och sliten och ja..jul?

                                   

tack allihopa för en trevlig kväll igår. och extra tack till emmie och mia som stod för arrangemanget. jättegod mat, trevligt folk och ja, en helbra kväll helt enkelt. idag mår man ju som man förtjänar. TUR jag satte ner glaset i tid och inte tog dom där sista klunkarna. då hade denna dagen blivit ett helvete:)
städa idag...mmm jaaa guud vad kul, längtar verkligen. OCH sätta upp alla jultomtar och allt vad de är. och då ska jag bannemig få tillbaka min julkänsla. men liksom, FYRA DAGAR TILL JULAFTON? var fan är granen och tomtelandet. jaa det kommer väl imorgon, när det bara är treeeeeeee dagar kvar. vafan, sega familjen eller vad.
jag får väl ta mig en liten tupplur nu och sedan börja stä......ja jag orkar inte säga hela ordet för de gör mig bara på dåligt humör. HEJ SVEJ LINGONPASTEEEEJ. kul..? not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0