090407

Jag vaknade vid tio idag, megaskönt att känna att man har hela dagen framför sig.
Gick upp och åt frukost samtidigt som jag tittade på våra bästa år. Sen bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv. Jag stack ut och joggade i en halvtimme. Ja, jag är verkligen stolt över mig själv måste jag säga. Har alltid sagt "Men jag kan inte jogga, de går inte. Får ont i benen och har för dålig kondis". Men det gick faktiskt mycket bra. Kände mig så sjukt bra när jag klev innanför dörren igen haha. Var dock helt slut så jag slängde mig på soffan och låg där som en död mask.

Glott på The Hills är vad jag vad gjort i största delen av denna dag. Mitt älsklingprogram. Dit ska jag också åka snart. Efter sommaren, om allt går mina vägar. Lyxlivet själv!

Nu ska jag laga mat till mig och mammsi och ikväll ska jag kanske träffa line eller hem till låjsi. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0