090424

Sorry att jag har varit dålig på att uppdatera den här veckan. Men min förbaskade data funkar inte. Så jag väntar på att den ska lagas.
Sitter på syrrans så länge, men inte så lätt att komma åt den heller eftersom hon själv gillar att sitta vid den lika mycket som jag.

Veckan har endå inte varit särskilt intressant. Jobb varje dag. Riktigt segt att börja jobba igen efter två veckors semester. Men bara att gilla läget och jobba som sören. Fick lön idag också, aldrig fel det. Var liksom pank innan så de satt riktigt nice med lite nya money.

Bob fyllde år idag, vilket firades med lite partaj hos honom. Blev inget drickande för mig. Ska spara mg tills morgondagen istället. Trevligt att träffa alla fina människor igen.

Hörs mer imorgon för nu ska jag nanna. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0