090426

En riktigt bra dag igår från morgon till kväll.

Dagen bestod av pildammsparken med massa fint folk. Grillning, mys i solen, lite krölle och frisbee. Riktigt mysigt faktiskt. Det var jag, line, låjs, steffi, tove och fiie, och eftersom frallan och jooz kom hem från aussie i fredags så var även hela deras gäng med. Underbart att vara ute när det är så fint väder. Helt packat med folk var där också.

Vid sex tiden stack vi hem, gjorde vid oss osv, sen var det dags att bege sig till stan igen för förfest i västra hamnen hemma hos jooz. En jättetrevlig kväll. Vi drog senare vidare till Buddha. Lite tequila och sånt fick ju sina slutsatser haha.

OCH min mobil som jag gick och böladde över typ halva kvällen som jag var 110% säker på att  jag hade stoppat ner i steffis väska. Men givetvis var den inte där när vi vi skulle leta. Eller kanske "leta"? Det var väl inget vi var speciellt bra på iallafall, för när jag kom ut från Buddha, jo vem står inte med min mobil i högsta hugg om inte steffi. Ghaaaad. Så drygt haha. Fan vad glad jag blev när hon hade hittat den. Sjukt att en mobil betyder typ allt haha.


Idag mår man ju mindre bra kan jag säga. Eller ja, man mår väl som man förtjänar. Blev kanske lite too much igår. Fast kul hade vi endå.
Så snart ska jag åka till konsum och handla en fet påse med chips, för faaan vad gott det är med chips och mat över huvud taget när man är bakis. Sen ska jag nog träffa tovis en stund.
PEEZZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0