090429

Onsdag idag.

Och jag har varit duktig att jogga idag. Börjar bara kännas bättre och bättre för varje gång. Och varje gång känner jag mig så sjukt jävla duktig. Fattar inte att jag, emma fredriksson, tar tag i sitt liv och är ute och springer om kvällarna.
Men jäs är det. Vill man vara fin får man lida pin hehheh.

Gjort klar min aupair-ansökan nu, ÄNTLIGEN!!! Ska skicka in de sista imorgon eller fredag och sen hoppas jag att allt går mina vägar. Hur wondert är inte det dååå.

Duschen nu sen bingen!

Ha en kulig valborg imorgon allesammans, för det ska iallafall jag ha med massa ferre hemma hos benzan:)

Kommentarer
Postat av: Sara Brodde

Vad spännande! jag funderar också på att åka iväg! Vet du vart du vill åka? :)

2009-05-01 @ 09:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0