Bigbouta påskägg

Underbart väder att gå i stan till idag. Låjsi och jag satte oss på uteserveringen på Graffiti och käkade bakad potatis med kyckling och vitlökssås. Fyfarao vad gott det var. Och lagom mätt blev man efteråt också.
Gick sedan och köpte lite småsaker som behövdes till vardagen, nicenice.
Och mina skor hämtade jag ju idag också, dom blev som nya. Fy vad jag älskar dom!

Efter stan stack vi till Toppen i Höllviken eftersom jag var på jakt efter mitt bigbouta påskägg. Haha, 60 spänn för de största påskägget. Jag kunde inte bli mer nöjd. Och godis handlade jag också, 120 spänn = Lite mer än ett kilo godis. Fan vad mycket det blev. Rekordmycket godis för min del faktiskt. Så ägget blev nästan helt fullt, wonderbart. Och såklart är det till mig själv haha. Fast jag behöver nog hjälp med att käka upp allt för annars kommer jag smälla av tjockhet.



Nu ska vi snart hem till Line och ha en myskväll med henne och Annie.
Hörs vi inte senare så skriver jag imorgon. Ja, ni har väl inte glömt min hemlis som jag ska berätta. Om jag inte ändrar mig och berättar det på lördag istället. Mohahha!
Ciao.


Kommentarer
Postat av: alle balle :D

fyfarao va gott de ser ut med massa massa svenskt godis! jag som satt o trodde/hoppades under hela tiden jag läste att de skulle stå "detta mega bigbouta påskägget ska jag självklart skicka till alleballe!" men inte =( får klara mig på chocklad i påsk ist :P miss you

2009-04-10 @ 03:55:38
Postat av: Emma

auww så söt alle hihi:D men jag lovar att jag ska tänka på dig varje gång jag stoppar en godisbit därifrån i munnen. wiwiiii. saknar daj meeeeeed<3

2009-04-10 @ 10:56:23
URL: http://emz.blogg.se/
Postat av: eve

men kan du säga din hemlis eller tönt ?

hihihihihi pusspusss <3

2009-04-10 @ 11:12:03
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: alle

tack emma, de värmde haha! ;) känner smaken av mina älskade döskallar muums, jag får låtsas äta :D <3

2009-04-11 @ 13:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0