Packning & påskmat

Påskafton idag ja. Fick faktiskt ett påskägg av mammsi i morse, trots att jag har hela mitt feta påskägg kvar proppat med godis haha. Kändes verkligen bra att få ännu ett eftersom jag inte redan hade tillräckligt med godis;) Fick även lite Euro som jag ska ha nu när vi reser imorgon. Perfekt!

Packa har jag gjort i stort sätt hela dagen. Och rent för mycket kläder gissar jag på att jag har stoppat ner. Men man måste ha mycket att välja mellan, speciellt när det är lika stort problem varje gång jag ska välja kläder när man ska gå ut. Provar alltid typ tjugo plagg innan jag blir nöjd, så det gäller verkligen att vara väl förbered.

Lite påskmat har jag också fått idag. Aldrig fel. Åt ungefär 15 limebitar haha, fan vad jag älskar surt. Mumma!

Ikväll blir det mest chill, kolla Robinsson och packa det sista ungefär. Upp tidigt imorgon, så måste lägga mig i hyfsad tid ikväll. Hörs vi inte senare idag så får ni ha en niiiice weekend i "roliga" Sverige medans jag ligger och gottar mig i värmen på Teneriffaaa.
Lovar att skriva så fort jag kommer hem. Tjao.


Bjuder på en fin och BRUN emz från Spanien för typ två år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0