Matberoende

Det blev en trevlig liten tjejkväll hemma hos nathalie ikväll med fiie och låjs. Andra avenyn och skitsnack. Alltid lika trevligt.
Ätit massa klementiner idag. Rätt nyttig är jag endå. Bortsett från popcornpåsen jag och fiie krängde hos natta haha. Men somsagt, jag är beroende av popcorn så det är svårt att låta bli. Dessutom är inte popcorn så onyttigt som tur är. Goodiegood.
Jag kommer alltid in i sånna perioder där jag äter mängder av just en sak jag blivit beroende av just vid ett tillfälle. Endå rätt sjukt haha. Så äter jag de i nån vecka, sen är jag trött på de så då bestämmer jag mig för att börja käka nåt annat istället. Störd jävel ja, haha tack jag vet! Men vad gör man inte för mat. Man måste prova ALLT!!!


Kommentarer
Postat av: marcus

shit vad töntigt att ta bort alla kommentarer, du måste ju lära dig att ta dålig kritik också..men snacka om att blunda för det, du är pinsam

2009-04-09 @ 11:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0