kalaskväll

SKITBRA säger jag om gårdagens utgång. Det var riktigt kul. Jag var såå taggad precis hela dagen, och framförallt på kvällen när partajet skulle börja.

Förfesten hos Sofie blev asbra. Dock lite för mycket dricka för emz
Vidare till Chilli vid ett-tiden. Och ja jävlar vad folk där var. Helt proppat. Men smart som man är så trängde man sig i kön så man slapp den. Kom in snabbt och gick direkt till baren med Steff för att köpa mer dricka. (onödigt?) Redbull-vodka och tequila. VAFAN SKULLE JAG TA DEN DUMMA TEQUILAN FÖR?!??!?? Så jävla onödigt Emma Fredriksson!

Vi stannade inte mer än max en timme på Chilli. Fråga mig dock inte varför. Stack till donken och handlade nattamat som jag inte kommer ihåg. Fick sedan skjuts hem av snälla Jompas. Medan dom åkte och tog ut pengar så lämnade dom kvar mig utanför Steff. Så där låg jag på marken och ringde fyllesamtal. Ovanligt va!

Kunde INTE sova när vi väl skulle det. Hur jobbigt är det inte när exakt ALLTING i hela skallen snurrar. Så min kväll fick sluta på dasset. Ja, ni fattar själv :)

Idag mår man mindre bra. Huvudet dunkar så mycket huvudvärk jag har. Så det blir en jättemegalugn kväll med sis och MASSA KRÄNG!. Lovely eller vad.

Nu kommer lite bilder från kvällen. Hejdåå!


Jimmsiiii

Emzi och Steff

Mattepatte

Låjsi


Coffsi

Jimmsi Coffsi Låjsi


Coffi och Becca

Jag och min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0