vad är detta för sommarväder alltså

Det händer fanimej inte mycket om dagarna nuförtiden. Och ja jag håller på att få spel. Jag hatar när det inte finns någonting att göra. Och vädret gör ju inte det hela bättre precis. Varför kan det inte bara vara strålande sol ute. Det är faktiskt fortfarande sommar. Regn och rusk kan det vara om ett par månader när hösten har kommit.
Så jäkla tradit att sitta inne och dega när det är sommar tycker jag.

Igår satt jag och p och badade i hans utejacuzzi kl elva på kvällen. Hur mysigt som helst. Somnade riktigt gott sen. Dock var jag lika trött när jag vaknade halv sju imorse. Åkte hem och la mig som vanligt på soffan och sov några timmar. (roligt liv va haha)
Fundrerar på vad jag ska göra idag. GHAAAD, hatar fan detta pissevädret.
Ska nog fan ta mig och baka nåt riktigt gott. Det förtjänar jag. Sen ikväll blir det tjejkväll i detta huset med en liten kräftskiva. Jag, mammi och syrran. Hur gott är inte det då! Gubben är inte hemma ikväll. Rätt skönt ibland om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0