christmastime is here

Ja då var julafton över för det här året. Den dagen går lika fort varje år.
Och kan ni tänka er. JAG FICK MIN SYSTEMKAMERA!!!!!! Lyckligare än lyckligast haha. Dessutom fick jag en hel de andra fina saker också. Jättebra klappar verkligen. Tomten kom också, helt underbart ju!
Nu känner man sig några kilo fetare. Men det är väl inget nytt. Man äter ju som en häst på julen. Och mer kommer det väl bli antar jag.

Seg och trött som tusan är jag idag. Men jag ska äntligen träffa SASSI idag. WIWIIII!!!!:)
Och ikväll blir det kanske utgång, om det slutar regna nån jävla gång.

Nu blir det lite bilder från gårdagen. Kommer i två omgångar eftersom vi hade två olika kameror.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0