090210

tisdag idag, vilket innebär en del positiva saker faktiskt, även om jag ligger hemma och fortfarande inte kan jobba.
jag har precis unnat mig en god frukost här i sängen, en macka, ett kokt ägg och ett glas med apelsinjuice. hur pefekt som helst. nu sitter jag bara och väntar på att våra bästa år ska börja. de är nog de bästa med att vara hemma från jobbet, för jag är helt besatt i de programmet.
efter de ska jag försöka ta mig en promenad hem till linie och ge hennes katt max lite mat, eftersom linie åkte till berlin igår. jag ska försöka fixa lite med min tvätt idag också. en typ fem meters hög nytvättad tvätt väntar där nere. men lat som jag är så orkar jag inte göra något vid den, och sen är de så himla trist med. onödig tid. men idag måste jag försöka hinna med det.

ikväll blir det tvkväll. top model följt av andra avenyn. hur underbart som helst.

och på lördag är det alla hjärtans dag. det ser jag inte fram emot för alla er som ville veta det.


lilla max på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0