dreams come true

åh vad jag älskar att drömma. speciellt när man drömmer sånna drömmar som man aldrig vill vakna upp ifrån. inatt hade jag en sån dröm. den tog aldrig slut, den bara fortsatte och fortsatte. det var så himla underbart. och när man drömmer om fantastiska människor blir det ännu bättre. gud! jag vill verkligen aldrig vakna. den kändes så himla verklig. bästa drömmen på VÄLDIGT länge måste jag säga. hoppas att den en dag blir verklighet.


snön ligger fortfarande kvar som ett stort fint täcke över marken. och nu på eftermiddagen har det börjat snöa ännu mer. men det är väl mysigt. förutom att det blir så kallt ute och man inte kan göra någonting.

det är en sån dag idag man bara vill sitta framför brasan, med en stor och mysig filt, en kopp varm choklad i handen, och bara sitta och gosa med sin pojke. synd inte alla har den turen med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0