emz och becca

idag har det varit en emz och becca dag! både på jobbet och efter jobbet. eve kom också en stund nu på kvällen och vi glodde först på top model sen på andra avenyn som dom missade igår. popcorn krängde jag också, tog hela påsen för mig själv:) det är ju så gott. spagetti med köttfärssås åt vi också. och sen åt jag ju mat på jobb med, och även fika. men älskar man mat så gör man.
nu har jag och becca precis badat bubbelbad. haha roligt hade vi vill jag lova. skum och grajor. fula som svin, fast endå rätt snygga, spec med huvet fullt med schampoo! nu blir det säkert ett avsnitt, eller två av OC och sedan läggdags. och eftersom jag börjar nio imorgon så får becca gå upp och köra mig till jobb, fastän hon inte börjar förrän tolv. mohahahah!!! älskar dig endå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar man mat, ska man fan äta haha! Finns inget bättre =)!!!

2009-02-05 @ 19:03:37
URL: http://pushthefeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0