friday again

har varit väldigt dåligt på att skriva här dom senaste dagarna pga att min data har varit störd i huvet. den har inte fungerat så som jag vill och det har gjort mig jäkligt förbannad kan jag säga. men nu hoppas jag på att den blivit på lite bättre humör iaf.

igår var jag hemma hos linn. long time no seen. underbart att träffa dig igen. man känner verkligen att vi är som bästa vänner. när vi varit ifrån en längre tid och sedan träffas, så känns det som vi kännt varandra hela livet. så sjukt härligt.
ikväll ska jag hem där igen. lite fest ska bli kul. är visserligen väldigt trött idag men hoppas att jag blir lite piggare när jag får sprit i kroppen. mina bebisar ska till shake istället, och jag hoppas jag hinner träffa dom en stund senare under kvällen.
nu måste jag göra vid mig. är nåågot stressad! hörs guys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0