grattis sis!

ja jag veeeeeeet att jag är dålig på att skriva. ber om ursäkt för det. men jag hinner inte längre. too much to do.

måste säga att jag blev sjukt besviken igår att velvet inte kom vidare i melodifestivalen. en av dom bästa låtarna lätt, men nej. som vanligt vet inte svenska folket hur man röstar. mina tre röster gjorde ingen skillnad. faktiskt besviken som fan.

idag är det en stor dag. min syster fyller 18 år. myndig och hela köret. men nej, jag får inte ha mitt leg ifred endå. för nu kommer hon ju vela komma in på 20 istället. lite jobbigt att vara äldst ibland. fast roligt för det mesta.
det blir iaf fondue på elysée ikväll. faaaan va gott säger jag bara. favvomat! måste fan ha efterrätt också. sjukt puligt.

trött som en kråka är jag också idag. men de är smällar man får ta. jobb hela veckan. typ skjut mig?
PUSSIIINUSS!

 

Kommentarer
Postat av: ij :)

taaaaack bästa sis!

2009-02-26 @ 11:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0