guttenmorgen

godmorning, eller ska man kanske säga godeftermiddag. klockan är ju trots allt lite över ett nu och jag ligger i sängen, har precis ätit frukost, och kollar på lets dance.

vi hade en mycket trevlig kväll igår hemma hos becci. gud vad vi åt. jag har nog aldrig ätit så mycket att magen kännts som en bomb efteråt. min mage stod verkligen typ fem meter ut efter allt vi käkade. det godaste var lätt dom stora räkorna i olja och vitlök. jag och becci käkade en hel påse, vad kan där ha varit i?! runt 60 räkor? ja nåt sånt. haha jävlar vad mätt jag var sen. men det stoppade inte mig från att stoppa i mig lite godis efter maten, det får man alltid plats med. men sen trodde jag verkligen att min mage skulle spricka. fyfan vad dåligt jag mådde haha. uusch ja! det blev endå några digestive kex efter de haha, kunde fan inte låta bli.

idag blir det chill, förmodligen hos linn. år och dar sen vi träffades. kanske lite överdrivet men det var så sjukt längesen. ska bli himla kul att träffa dig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0