it hurts

röntgen idag gick bra, bättre än förväntat, även om jag inte kan förstå att de inte var något värre än inre blåmärken, med tanke på hur ont jag har. men de är bara att hoppas på att det blir bättre dom närmaste dagarna. inget jobb blir det imorgon iallafall. och nog inte på dom närmsta dagarna heller. 
men det jobbigaste är om nätterna, jag kan knappt sova eftersom jag inte vet hur jag ska ligga. hur jag än vrider och vänder på mig så gör det ont. har legat och vilat i sängen hela dagen, riktigt skönt. och det ska jag fortsätta med ikväll. kolla beck på tv och sen kanske några avsnitt av one tree hill. får se hur mycket jag orkar.
nu är snart maten klar. skriver kanske senare. bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare :(<3

2009-02-08 @ 21:04:36
URL: http://pushthefeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0