jag ser det snöar..

precis kommit hem från en promenad ute i de vita vinterlandet. ja, det har börjat snöa, vilket jag inte storgillar precis. jag ville ju ha vår nu. nåväl, max fick lite mat iallafall, och gud vad sällskapssjuk han var. jag kom knappt därifrån! han saknar väl linie för mycker redan:)

lite gulashsoppa kokade jag ihop när jag kom hem. det funkar alltid när man är röd och kall om kinderna, och även om resten av kroppen. nu ska jag ta hand om min tvätt hade jag tänkt. tyck synd om mig gott folk. tuddeluu.


jag saknar mitt vita långa hår!

Kommentarer
Postat av: bläääääää

inte jag oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyeeeeeeeeeyyyyyyy

2009-02-11 @ 23:28:46
Postat av: Anonym

nä men bad jag om din kommentar PETTER!??!?!?!??

2009-02-13 @ 17:01:19
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0