mys hos linie

en mycket trevlig söndagskväll må jag säga. själva dagen har endast bestått av chill i sängen. men den stora nyheten är att jag blivit beroende av start och fil igen. flera tallrikar om dagen. såååå mumsigt. det är nog vad mina måltider denna veckan kommer bestå av, eftersom jag är leeeeedig the whole week. göttmos eller vad.

ikväll stack jag hem till linie där även steffie och ryde befann sig. det blev tjejsnack som vanligt. OCH det vanliga samtalsämnet, sex. som av någon anledning alltid tas upp. speciellt när man är med caroline nord eftersom hon är ett sexfreak:) men jag gillar de. så det var himlans trevligt. sen kom det folk indroppandes hela kvällen. först kom tweii, sen steffi och sen becci. det blev såklart beck på tvn då vi samtidigt krängde en hel del chips, dippa, grönsaker, popcorn och choklad. och jag får ju inte glömma tweiis frukttallrik och vattenflaska. haha du är för söt.
efter halva filmen kom även bob, burre, lilleman och andre. mycket mycket mys!
nu blir det snart bingen. sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0