onyttig IGEN

alltså faaan vad jag suger på att skriva här haha. jag hinner verkligen inte. funderar på om jag ska ta bort bloggen för ett tag? men samtidigt vill jag inte det. men känns meningslöst att ha den om jag endå inte hinner uppdatera varje dag.
får se hur jag gör.

jobbat idag igen, som alla andra dagar. snart fredag igen, underbart skönt.

nannade hos becca inatt. badade och hade det mysigt som vanligt. elskiisss dajj!
snart festen, kommer bli sååå nice. mumsiii!

varit allades för onyttig idag, och då menar jag verkligen ALLDELES. fan inte bra att det finns godis på jobb. springer alltid och nallar massa skit. tre påsar godis idag + popcorn när jag väl kom hem. + bkmat. visserligen tog jag morötter istället för pommes och vatten istället för läsk. endå lite bra iaf.

nej nu ska jag snart krya ner i sängen. godnatt!


Kommentarer
Postat av: EVVE

din jäkla godisgris ;) hihi <3<3

2009-02-26 @ 19:35:31
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: eemz

jag veeeeeeet. fattar du sån ångest jag har. har ätit ännu mer idag haha. så jävla illa. <3

2009-02-26 @ 19:37:53
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0