hej mitt vinterland

aaarh. det har visst snöat hela natten och nu ligger all snön hel vit på marken. nu känner man verkligen att man vill upp till sälen, eller egentligen vartsom, och åka skidor. guuud vad härligt. kanske blir vallåsen en dag nästa vecka om det är någon som är sugen. jag är iallafall megasugen för jag älskar att åka skidor. fast man kanske borde testa snowboard!? haha om jag nu vågar det.

det blev inget jobb idag heller. min smärta har försämrats igen under natten. har knappt kunnat sova något. riktigt jobbigt. vet inte vad jag ska ta mig till snart längre. står knappt ut mer nu. men blir det inte bättre till helgen så måste jag kolla upp det igen. liksom orka?

jag måste försöka ta mig en liten tur bort till maxi idag igen så han får lite mat den stackaren. hoppas att jag inte bryter ihop på vägen. men mysigt att gå ute i snön, love it.

inatt hade jag helt underbara drömmar. ville inte vakna. och när jag väl gjorde det blev jag arg för att det bara var en dröm. blöö!


Kommentarer
Postat av: EVE

vem e det som e bortrest :P?

2009-02-11 @ 21:39:00
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

linie:)

2009-02-11 @ 22:41:13
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0