våra bästa år och en miljon nålar

det blev somsagt inget jobb idag. istället har jag legat vaken i sängen sedan halv 10 och bara glott på tv och ätit frukost i sängen. det finns inget mysigare. nu sitter jag och lyssnar på massa underbar musik, medans jag väntar på våra bästa år som börjar om ca en timme. tiden går alltid så långsamt när man väntar på något.
har sovit väldigt dåligt inatt. så fort jag vrider mig gör det så förbaskat ont. det känns ungefär som en miljon nålar sticker i min rygg. förjävligt faktiskt.
resten av dagen ska jag bara spendera genom att tycka synd om mig själv och ligga och lata mig i sängen. jag hade verkligen behövt träna, men det kan jag absolut inte göra nu när jag har såhär ont. men så fort smärtan går över, måste jag sätta igång med träningen igen. det är verkligen ett måste.


jag måste bara nämna en sak. i lördags när jag och mammsi var på valen i trelleborg, köpte jag tre par plagg för 60 spänn. bra eller bra!? haha helt sjukt jävla bra. synd att inte kläder alltid kan vara så billigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0