grattis min halva

först och främst vill jag återigen gratulera min halva rebecca som fyller 20 år idag. massamassa grattis till dig älskling. för övrigt så har det varit en seg dag på jobbet. slappt och drygt! hoppas på en förändring imorgon. dock har jag inte ont i mina fötter idag iallafall, tack vare mina fina nya ljusblåa foppatofflor. i löööv dom.
precis haft mys framför tvn med sis och kollat på top model, krängt kladdkaka och ätit morötter med dippa. lite nyttigt och lite onyttigt. ja, det är väl så det ska vara. man ska blanda, det är bäst. eller det känns bäst iallafall. och nu är det andra avenyn på tv. haha jag kan fan inte sluta digga roxanna. fett cool brud assåå!
måste glutta vidare nu. pussinuss

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0