en trappa och en smäll

ja då har man varit på akuten i fem timmar idag. lagom kul en lördag då man helst vill gå på stan eller ha kafferep med sina damer, men vad ska man göra liksom. det blev ju somsagt lite för vilt igår. jag trillade i en stentrappa och slog i min rygg så imorgon ska jag åka till akuten igen, och röntga min rygg. rätt klumpigt om man säger så. har ont i hela ena sidan och in mot ryggen. men jag och trappor går nog inte så bra ihop har jag kommit på. inte första gången jag trillar i en trappa.
det är inte bra att dricka så mycket sprit, måste sluta med det. jag råkar alltid ut för det en och det andra när jag dricker för mycket haha. fan inte bra alls! men trots allt så var allting värt det. vi fick till en riktigt bra förfest här hemma med singstar. men spriten talar för sig själv, det blev too much helt enkelt. iallafall för min del. men kul hade vi. och jävlar vad bra vi är på att sjunga girls! och vi vet jävlar i det hur man dricker sprit också! oh yeah i lajjjk it.

lördagens kväll ska spenderas här hemma med låjsi, coffe och martin. en efterlängtad kväll kan man verkligen säga. melodifestivalen, kräng, skratt och skitsnack! det kan man verkligen aldrig få för mycket av. ska bli grymt kul att träffa er.
nä nu ska jag och sis laga mat och sen måste jag vila lite, känner mig som en handikappad kärring med den här smärtan. usch, fy och blä.
herrååå:)


emz och bexxi

steff och alex

glada och fulla eve

emz och choulle

Kommentarer
Postat av: EVE

ueeeeee EMMMA vad e det för jävla bild haha?

2009-02-08 @ 14:11:19
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0