vinkväll med brudarna

för att vara nykter var endå gårdagens kväll helt okej. det blev förfest hos sandar med trevligt folk, guitarrhero och sprit för resten av deltagarna. vi begav oss sedan till crown där det inte var så mycket folk. kom visserligen mer och mer folk under kvällen. det blev ingen dans för min del, kan somsagt inte dansa om jag inte har fått sprit i kroppen. men det är endå alltid lika kul att glo på allt folk som är berusade. min biljett till garderoben blev min bästis under kvällen. och ett glas vatten fick jag i mig också. aldrig fel;) man måste ju ha något att dricka för att hålla alla andra sälle.
kl tre ville jag hem. steffie och jag gick och handlade kebab. fan alltså, de är alltid lika gott med nattamat. nog den bästa maten på dygnet faktiskt. sen hem och sova. det skönaste med att inte dricka är att man kan köra hem sen. fett ös.

idag är det lördag den 14 februari, vilket innebär alla hjärtans dag. så jag ska snart bege mig upp till toppengallerian och käka lunch med becci. jag ska även in på systemet för första gången, och handla vin tills ikväll. måste inom toppen också och handla mat.
det blir nämligen myskväll några fina brudar ikväll. matlagning och vinkväll. kan man få en bättre alla hjärtans dag?!
ja det kan man faktiskt, men nästan inte. en pojk hade ju varit det bästa. men nu ska vi inte böla för det, tur att man har så underbara vänner som man verkligen har. i love you guys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0