jobb och foppatofflor

bra jag var på att skriva här då haha. jobbar hela tiden så har knappt någon tid över till annat. och den tiden vill jag egentligen helst spendera på gymmet, men vissa dagar är jag bara så trött att jag inte orkar göra ett skit. som idag tex, helt död. men igår var jag duktig och tränade. två pass till och med. men jag får träna lite extra i helgen istället, så jämnar de ut sig:) sista jobbdagen imorgon, sen ÄNTLIGEN HELG!!!! och sen kommer helgen vara över sååå snabbt, och sedan återstår en ny vecka på jobb. det är jobbigt när man inte är van vid rutinerna, men efter nästa vecka hoppas jag att det känns ännu bättre. måste åka och köpa mig ett par foppatofflor i helgen, jobbskor. inge vidare att jobba i stövlar.
nu ska jag dega framför tvn. kolla handboll och äta popcorn. hajdåå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0