shopping

shoppat idag för första gången på jääävligt länge kan jag säga. stack till valen i trellehulla med mammsi. handlade två par chinos, ett par svarta och ett par beiga och så handlade jag en hallonröd kofta. mycket tjusigt och mycket nöjd.
och sedan hittade jag ett par svarta stövlar, men fel storlek såklart. så jag hoppas dom rear dom snart och jag hittar rätt storlek, då inhandlas dom med en gång!!
ikväll ska jag nog hem till min lilla choulle och myspysa. tjingeeeling tingeliiing.

jag kan inte fatta att jag fyller 20 år om exakt två veckor idag. fan va tiden går. fyllde ju nyss 15? jaja whatevaaah. systemet står högst upp på listan den dagen haha fan va jag ska handla. överstolt kommer jag känna mig. och sen kommer man ju få bli langare till alla, kulkul NOT. ni får vänta tills ni också fyller 20 vettja;)

Kommentarer
Postat av: Jessssicaaa

hahaha... lilla fitthuve, jag antecknar allt du shoppat i min lilla anteckningsbok.... vilken färg va de på koftan nu igen sa du ? ;) Gullig blogg... :) :D PUSSSSS

2009-01-05 @ 18:11:08
URL: http://sotnowsen.blogg.se/
Postat av: KUSSE

Jag har redan skrivit upp värsta listan till dig som du får den 19 e ;)

2009-01-05 @ 19:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0