STORT TACK till alla

haft en helt otroligt underbar 20 årsdag. bättre än förväntat faktiskt. väcktes kl sju i morse av en sjungandes familj. frukost på sängen och massa fina presenter. en plastma-tv, ett armband från thomas sabo, en skiva till mitt singstar och två boxar med one tree hill som jag fick av sis:) hur bra som helst. supernöjd med allting.
dagen fortsatte sedan mot vellingeblomman, för att jobba helt enkelt. nytt jobb på självaste födelsedagen, kan ju inte bli bättre. ska även jobba dom resterande dagarna den här veckan, och sedan hoppas jag på att få ett schema:) happyemz. efter jobb möttes jag av ida, emma och felicia här hemma. mycket trevligt. jag och ida begav oss in till stan för att käka med resterande familjemedlemmar, på lemongrass. guuuud så gott det var.
nu blir det snart semlor och sen ska jag hoppa in i duschen följt av att gå och lägga mig. måste vara pigg till jobbet imorgon igen. och STORT TACK till alla som gratulerat mig. fler än förväntat, men de har bara varit så kul. älskar att fylla år då man alltid får så mycket uppmärksamhet haha. 
pussochkram!


Kommentarer
Postat av: cicci

tjoho, den dagen var underbar. Saknar dig som fan:(

2009-09-24 @ 23:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0