träningsdax igen

30 min på rullband och 30 min nere på gymmet, det är vad min träning bestod av idag. fyfan, helt döööd nu. körde armar och mage på gymmet och jag kan ju bara tillägga att mina armar kommer vara förlamade imorgon. haha fast skönt som fan med träning igen. nu jävlar är det hård träning som gäller fram till sommaren, då jag ska ha nått mitt mål. och från och med nu ska jag inte äta chips och sånt skit, kommer bli svårt men det ska jag nog klara. träning fyra gånger i veckan är de som gäller nu. härlig inställning emz, yeeah! duschen nu sen hem till linie förmodligen. godkväll gott folk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är ditt mål? kan du inte dela med dig =)

2009-01-08 @ 00:42:12
Postat av: eemz

att ha gått ner ett visst antal kilo:)

2009-01-08 @ 00:48:58
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0