TVVÅÅÅÅ dagar kvar

igår spenderades kvällen med rebecca och evelina. åkte och köpte några kilo godis och slog oss sedan ner hos rebecca och kollade på film OCH lets dance;) jag deckade först som vanligt haha. väldigt skönt med en lugn fredagskväll för en gångs skull. det behövdes verkligen kan jag meddela.

idag ska mina parents åka och handla present till mig eftersom jag fyller år om TVVÅÅÅÅÅ dagar. jag är såå excited? nej men jag hoppas jag får en tv, det enda jag önskat mig ju. så jag borde få en. krävande eller vad haha. men jag behöver faktiskt en tv så jaaaa, hoppas på de! OCH en annan positiv sak för er som vill veta, är att jag ska provjobba på vellingeblomman på måndag. JIPPPPIIIII, och nu hoppas jag fan på detta jobbet. need money soooooo much right now.

själv ska man plocka ner alla ljusstakar och grejer idag medans mina parents gottar sig i stan. och eftersom vi är sega familjen får jag ta tag i de, duktig som jag är höhö.

syrran spelar match om nån timme så den måste jag se, sen ikväll blir det feeerrre!!!(H)
har inte tid att skriva mer nu. hörs kanske later pussiipuss.

Kommentarer
Postat av: EVE

ikväll ska det festas ;) hihihi <3<3<3<3

2009-01-17 @ 15:20:31
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: eemz

ja fyfan..röja stället:D

2009-01-17 @ 17:13:29
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0