two days with bohlen

ni får ursäkta att jag inte varit så aktiv här dom senaste dagarna, eller ja, igår och idag. har nämligen inte varit hemma så det beror på det. min sis rebecca kom hem till mig igår morse vid 10 tiden. och trött som jag var låg jag fortfarande kvar i sängen. satt och snacka om allt mellan himmel och jord. vi hade bestämt oss för att åka och hälsa på på sunds och jag skulle även lämna papper till anne, så jag fick snabbt slänga på mig kläder och lite make-up. väl framme på sunds träffade vi våra föredetta underbara mentoror anne-lis och anne. guuuud så kul det var att se dom. och anne-lis fick tårar i ögonen. haha auw så jävla söt. fan vad jag saknar dom.
stack sedan vidare hem till rebecca i hennes fula skruttbil. planerade lite inför vår 20 årsfest vi snart ska ha och skrev ner alla som vi ska bjuda. det blev fler än förväntat faktiskt. men det kommer bli great!
mot kvällen kom även evelina hem till rebecca och då var det dags för top model följt av premiär av andra avenyn. bad att jag har missat det hela hösten men nu blir det fan ändring på det. älskar verkligen den serien.
vi satte på O.C sen som vi kollade på till tre på natten. hade en snörvlande och gråtandes rebecca bredvid i stort sett hela natten haha. bölade i typ varje avsnitt. sån söt endå!

att somna sent betyder också att vakna sent, iaf för oss. vaknade vid halv ett och jag flög direkt in i duschen följt av bohlen. gjorde snabbt vid oss för att åka in till mobilia. även lilla eve hängde på. bohlen shoppade as usual medans vi andra fick förbli avundsjuka. det blev bkmat idag, inte bra alls. dock tog jag morötter istället för pommes, så endå lite plus i kanten där emz. funderar på om jag ska söka jobb på bk igen fast i hölle, men frågan är bara, orkar man liksom jobba på ett sånt hektiskt jobb en gång till? och orkar man lukta som en hel svetthög när man går därifrån? jaja, jag får väl tänka över de där lite extra, för jag behöver verkligen pengar nu.
fick massage idag uppe på formtoppen i 40 min. det skönaste på längre. men gud vad stel jag är i min rygg. massa knuter och muskelkramper. icke bra alls.
herregud vad långt de här inlägget blev. hoppas ni orkar läsa haha. precis kollat klart på top model. makeovers betstod programmet av idag. herre min gud, jag vet inte vad jag hade gjort om jag hade blivit klippt så som vissa blev. dom blev ju visserligen snygga men endå. whatevaah. slut för idag. sleep well everybody.

och vad fan händer på näset egentligen. är det någon som har gått och blitt pyrroman eller vad fan är det frågan om. först strandbaden, sedan tornet på sunds, och nu badhytten. vad tänker folk med helt ärligt talat? är det kul att förstöra för oss andra eller har ni helt enkelt bara inget liv. snälla väx upp istället och bete er som vuxna människor.
tre stora bränder på ungefär två år, det är fan inte normalt.

och förresten du, sluta lek kall:)


Kommentarer
Postat av: EVE

okej nu e det såhära Rebeccas bil e hur fin som helst världens finaste okej !! HAHA

sen köpte faktiskt Eve ett par skor och ett armband med eller ? ;) hahahaha <3<3<

2009-01-15 @ 07:31:42
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: eemz

nej den är fulast! ahh juste haha sorry i forget:(<3

2009-01-15 @ 13:48:31
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej den e vackrast ;) mm tänkte det hihi :)

2009-01-15 @ 17:03:50
Postat av: EVE

oj / EVE

2009-01-15 @ 17:05:13
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0