summertime

sitter framför brasan och värmer mig just nu. frusit hela dagen och då är verkligen brasan en bra botning. det är synd att det inte är någon snö ute bara, då hade det varit hur perfekt som helst. nu känns det verkligen som julen är slut för denna gången, mycket tråkigt om ni frågar mig. vi tog ner alla tomtar och alla julsaker förra veckan och nu har vi endast ljusstakar och sånt kvar. känns sorgligt faktiskt. men nu vill man bara att sommaren ska komma. pallar inte med dessa mellanmånaderna. eller ja, först vill jag fylla 20, som jag gör om exakt en vecka idag, men sen vill jag bara hoppa fram till maj månad, då man bara kan gå i linne och shorts, så jäkla härligt. och på tal om sommaren. tänk att bara ligga på stranden nu med stekande sol i ansiktet, med massa sololja över hela kroppen och med en saftig glass i handen bland alla sina underbara vänner. de är fan livet. fyyy vad jag diggar sommaren.
bara för det ska jag bjuda på lite sommarbilder nu.


låjs och alle sommaren 05 eller 06?

emz och tweii sommaren 05 eller 06?

fiie och karin sommaren 05 eller 06?

emz emma sandra sofie i hällevik sommaren 05

emz och låjs i båstad sommaren 06

emz sommaren 06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0