det finns verkligen dumma idioter

En helt fantastisk rolig kväll igår.
Förfest hemma hos alexandra med några fina brudar och sedan drog vi först till chilli och sedan till etage. Sjukt bra på båda ställena FÖRUTOM att en vaktjävel kommer fram till mig på chilli och ber mig följa med. (?) Han ville först se mitt leg, sen säger han att det inte är jag på mitt eget körkort. Alltså hallå? Det är väl för fan klart att det är jag. Ställer typ tusen frågor, vilket stjärntecken är du, när tog du körkortet, vad är ditt personnummer och blablaa. Shit, jag trodde först han skämtade med mig. SEN får jag reda på att de är nån dum jävla idiot som har gått fram till vakten och sagt att jag är 93a. ALLSTÅ OMG!? Tror dom helt jävla ärligt att jag går till ett ställe där det är 20 om jag är 16 år? Hallelujah ja.
Till sist stog dom typ fyra vakter vid mig och då kunde dom till slut släppa mig. Fyfan vad arg jag var. Riktigt blåsta småglin som inte har något bättre för sig än att springa runt och kalla på vakter hit och dit.
(lite mycket svärord i detta inlägget, ursäkta:)

Vi drog iallafall så småningom vidare till etage. Stört kul. Jag, fiie och låjs. Dans dans dans blev det i stort sett hela kvällen. Dessvärre smällde jag för mycket pengar. TUNGT!

Idag mår jag väl som jag förtjänar som man brukar säga. Ska ta och göra en god frukost nu, lägga mig i soffan, och bara ta det så jävla lugnt hela dagen.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0