helgalen kväll

En guldvärd kväll hos Sassi igår. Skitgod mat. Alla hade med sig eget kött som vi grillade och sedan bjöd Sassi på skitgod pastasallad och tzatsiki. Underbart gott. Jag åt väl sudär sex eller sju portioner som vanligt. Propp mätt. Sen var det bara att börja halsa sprit. Eller snarare vin och cider.

Sassi höll nog kanske upp emot sju tal under kvällen. Under varje tal var det "jag är ingen bra talare men..." haha så jävla söt. Och liiiiite för mycket sprit blev nog också haha!

Vid ett tiden hade dom flesta åkt, men jag och Karin kände oss inte nöjda. Så vi tog taxi in till KB. FAKTISKT jävligt roligt. Jag har alltid haft emot KB, men det var förvånadsvärt roligt. Dans och redbull vodka var det enda som vi ägnade oss där inne. Helt galet kul.

Drog och köpte kebab innan vi tog bussen hem. En otålig och stressad emz skrek och sa det mesta till han som gjorden kebaben haha. Längesen man hade så roligt på ett matställe. Och Karin bara skrattade åt mig. Bussresan hem sen var ännu sjukare haha. Där hände det ena efter det andra.

När vi väl kom hem till mig deckade båda två med en gång. När vi vaknar så Karin bara "var är min plånbok?????" Rotar runt överallt i väskan men där fanns ingen plånbok. Vi går ner och kollar i grovköket och vipps, där ligger plånboken fint på skorna.
HAHA men det var inte Karin inte som hade lagt det så. Nä hon glömde sakerna utanför huset så det var en jäkla tur att mamma såg det.
Helgalen kväll. Men kul var det iallafall.
Och tusen tack Sassi för allting. Du är bäst. Sex dagar kvar, det känns förjävligt:(

Nä nu får de räcka med uppsats. Har inte tid att skriva här mer. Hörs och ses!

Ps. Bilder kommer. HÅLL UT!

Kommentarer
Postat av: ifrank

nu kan jag inte hålla ut längre, var blir bilderna av snyggis?

2009-07-27 @ 12:02:12
URL: http://ifranks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0