helgalen onsdagkväll

Godagens!
Hade inte alls tid att skriva i bloggen igår. Det var full rulle från morgon till kväll.
Jag och Becca var i stan hela dagen och handlade massa saker. Så nu är jag ytterliggare ännu mer fattig. Men fina saker blev det. Sen åkte vi hem till mig och gjorde vid oss. Vid nio tiden kom folket hit och då var det bara festafestafesta som stod på schemat. Riktigt taggad var jag haha, och lite för mycket sprit blev det för den delen också. Men hellre det. Kul hade vi iallafall. Det blev såklart Strandbaden och det var stört mycket folk. Asball kväll.


Idag blev man väckt av att Steffi kommer in och väcker mig och Fiie klockan tio. HALLÅ VI SKA HANDLA BULLAR NU. Jaha, men jag ligger liksom och sover haha. Så jävla söt. Så jag och Steffi stack till konsum och handlade bullar, så det blev en trevlig frulle ute på terassen för mig, Steffi och Tobbe. Fiie är ju inte morgonpigg precis, så hon stannade kvar i sängen.

Sen har jag varit och hälsat på mitt gamla saknade jobb. Så sjukt roligt att träffa alla. Kom aldrig därifrån eftersom jag stötte på alla. Till slut blev klockan ett och då var jag tvungen att sticka. Strålande sol ute och då fanns det inget annat alternativ än stranden. Hann dock bara vara där en timme eftersom det blev massa moln sen.

Kommentarer
Postat av: stephani

ja och im ska du blir väckt ännu tidigare:D

2009-07-16 @ 20:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0