090606

Ja, det blev en helt galen dag i torsdags. En massa skrikande och glada studenter. Men fan vilken härlig känsla det var hela dagen. Man blev så sjukt sugen på att göra om allting när man såg alla springa ut på trappan. Gud vad underbar den känslan är.

Hann somsagt bara hem till Palle och Emmy. Sjukt roliga studentfester faktiskt. Vi åkte limo till strandbaden sen. Riktigt nice måste jag säga. Väl framme på sb sen var det packat med folk och en riktigt fin nybyggd strandbaden. En asbra kväll. FÖRUTOM när vi skulle hem. Regnet bara öste ner och när man inte fick tag på taxi blev man lack om något. Fan va arg jag var. Mina fötter var helt dyngsura, men en jääävla tur att jag hade med mig paraply. Till slut hittade vi en svarttaxi och jag blev såå glad haha. Somnade vid halv sju på morgonen, och skulle sedan upp en timme senare för att jobba klockan nio. FYfan säger jag bara. Ingen höjdare att jobba dagen efter man varit ute och partajat. Det var ett jävla helvete kan jag säga. Och att vara trevlig mot kunderna också när man mådde skit var de värsta jag varit med om. Aldrig mer säger jag bara. Som tur var fick jag sluta redan klockan fem vilket gjorde mig överlycklig...

När jag kom hem åt vi pizza och sen var mina planer att åka och handla massa kräng och titta på talang. Men så blev det inte riktigt. Jag deckade i soffan klockan åtta hah. Fan inte konstigt när man sovit en timme natten innan. Riktigt skönt. Sovit 14 timmar denna natten. Helt underbart!

Idag blir det lite ärenden med mammi och sen får vi se vart kvällen tar oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0