090322



Sitter just nu i min säng, lyssnar på lite bra musik och chillar. Väntar på Wipeout som börjar kl åtta. En riktigt sliten söndag. Gud vad död jag är idag.
Idag stack jag in till stan och byggde på mina naglar igen, vilket verkligen behövdes. Så nu känner jag mig hel igen. Åkte sedan hem, hämtade syrran och bilen, och stack in till stan igen till Entré. Sjukt många bra butiker må jag säga. Riktigt underbart. Fick med mig två snygga bikinis hem. Så nu är man lite halvt redo inför sommaren iallafall. Lite träning på det hela så blir det perfekt.

Åter en veckas jobb står på schemat. Det enda positiva med denna veckan är att det är LÖNING!! Hur bra är inte det då. Då ska jag in till Entré och köpa klänningen jag hittade idag. Helt underbart fin. Luckylucky.

Nu blir det tv. Kanske får jag besök av mina fina sen. Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0