090326

Idag har jag varit så jävla duktig måste jag faktiskt säga. Eller jag kände mig så sjukt duktig. Jag CYKLADE till mitt jobb, till Vellingeblomman. Haha ni tror inte era ögon va! Men det är faktiskt sant. Min buss kom fyra minuter för tidigt imorse, vilket gjorde att jag missade den. Så, det var bara att sätta sig på hojjen och cykla snabbt som attan till jobb. Ett riktigt vårväder på köpet, helt underbart skönt var det faktiskt.
Eftersom jag inte har någon egen hoj så fick jag låna syrrans, så nu har jag bestämt mig för att köpa en begangnad och börja cykla till jobb när det blir fint väder. Gratis träning är ju det bästa!


Sticker nog hem till line en sväng ikväll och träffar mina fina! Tjaotjao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du inte, ni tror inte era ÖRON;) sen kan du ju gå och dö för den bilden ovan:p

2009-03-27 @ 01:15:48
Postat av: stephani

menar du inte, ni tror inte era ÖRON;) sen kan du ju gå och dö för den bilden ovan:p

2009-03-27 @ 01:17:21
Postat av: eve

haha så duktig du e gumman <3

2009-03-27 @ 10:48:20
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0