Invigning av Entré och en kvadd på köpet

När jag kom hem från jobb idag så bestämde jag, låjs och steff oss för att sticka och inviga det nya köpcentrat Entré vid värnhem. Kom dit 10 min innan dom stängde, så typiskt oss haha. Så man hann ju inte direkt titta så mycket. Får bli en långdag i stan på lördag istället så man hinner kolla i lugn och ro.
Vi stötte på fiie och emmie också, så vi bestämde oss för att dra in till stan istället för att fika. Espresso house blev det såklart, inte särskilt oväntat. En latte för mig, asgott när det är kallt ute. Satt och snackade lite skit och hade det jättemysigt. Love you mina ladies!




Och självklart skulle jag ha den stora bilen in till stan, och när jag väl kommer hem och ska köra in och parkera så ja, vad tror ni händer!? Jo, jag kör självklart in i planket och typ mosar ena backspegeln. Endå jävligt bra emz. Glad min låtsaspappa kommer bli nu. Tre smällar på den bilen på typ två månader, och bilen kanske är ett halvår gammal. Stört great jobbat alltså. Ska nog hålla mig utanför hemmet imorgon. Tur han inte är hemma idag, då hade jag i stort sett varit död nu. Lite överdrift men ja, nästan iallafall.

Kommentarer
Postat av: anonym

Vissa ska fan inte ha körkort, pinsamt.

2009-03-19 @ 23:55:30
Postat av: Emma

Och du är? Sånt kan väl hända vem som helst så rätt onödig kommentar.

2009-03-20 @ 00:13:45
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej sånt händer bara personer som inte kan köra bil, sånna som fick sitt körkort pga någon snuskgubbe sitter kåt bredvid vid uppkörningen!

2009-03-20 @ 17:24:35
Postat av: Sofie

SMARTASSS gumman:P haha, idiot som skriver från anonym, saker kan väl hända

2009-03-20 @ 23:24:58
URL: http://styyleby.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha omg alltså. Eftersom jag har körkort så kan jag antagligen köra bil till skillnad från dig som antagligen aldrig kommer få det.

2009-03-21 @ 17:49:38
URL: http://eemz.blogg
Postat av: anonym

verkar ju inte som du kan köra bil eftersom du backar in i massa saker, du förstod nod inte poängen där att jag menade att gubben bredvid dig inte brydde sig om hur du körde, utan bara godkännde dig pga han var kååt..

2009-03-21 @ 20:10:49
Postat av: Emma

Backar in i massa saker? Då kan du ju prova parkera vid mitt hus, då tror jag du kommer se annorlunda på saken. Haha shit, hur orkar du lägga ner på att skriva. Bara lägg ner istället!

2009-03-22 @ 18:40:03
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: Eve

Snälla va vill du ska du ha spööö eller? palla vara så förbannat FEG att skriva från anonym.. Ge dig, för fan ! Sånt kan väl hända alla eller hur?

Så sluta vara så feg och stå för det du tycker istället !

EMMMA DU E BÄÄÄSSST PÅ ATT KÖÖÖÖRA BIIIIIL :D <3<3

2009-03-23 @ 07:42:09
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha bra skrivet eve. Jag är helt på din sida;) HATA fega anonymer, blöööö.

2009-03-23 @ 19:17:21
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: anoym

haha och vi alla hatar blonda fjortisar som måste ha ett halvt kilo brunkräm för att kunna gå ut:S syns ju på alla bilder du lägger upp här.

2009-03-23 @ 20:06:11
Postat av: Emma

För de första använder jag inte brunkräm. Och sen, varför bryr du dig om hur jag ser ut? Varför lägga ner tid på att hålla på att klaga på alla andra hela tiden? Kolla på dig själv istället. En skitful tönt!

2009-03-23 @ 21:30:28
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej du använder inte brunkäm? haha shit, det är första april imorgon, ta det då för dina kompisar!! det andra är att jag vet vem du är, och du vet inte vem jag är..ajaj..!! brunkräm så det stinker

2009-03-31 @ 09:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0