Mat är livet

Igår (fredag) var det kaos på jobbet. Och då menar jag verkligen kaos. Fan vad arg jag var. Ingenting gick i rätt spår. Var helt slut när jag kom hem sen. Jag körde truck för första gången också haha. Ägde såklart! Riktigt nöjd faktiskt. ;)

Det blev förfest med becca och eve i Oxie hos Marco med nytt folk. Det var faktiskt mycket trevligt. Och eftersom jag inte åt någon kvällsmat så blev man på topp desto fortare. Gytt är de. Vid tolv begav vi oss in mot Crown. Trodde det var ett skämt när vi kom in. Typ inget folk och där stod vi, nördarna själva. Men som tur var kom det folk rusandes in hela kvällen så det slutade galant. 
Innan hemfärden var vi tvunga att gå och handla kebeb. Och fy fan, mat har nog aldrig smakat så bra som det gjorde då. Jag ville inte äta upp den, jag ville bara spara så att den aldrig skulle ta slut. Haha helt sjukt så gott det kan vara med nattamat. Speciellt kebeb, fan vad gott de är. 
Deckade vid fyra i beccas lägenhet med två snarkande apor bredvid mig haha. Jag hatar verkligen att sova med ljud.
Tyst ska det vara!

Vakande imorse av min mobil klockan halv två. Haha okejdå. Kanske inte morgon, men eftermiddag. ÅNGEST!!!!! Det värsta som finns är att vakna efter klockan tolv på helger. Får sån sjukt ångest och panik då. Hela dagen har ju gått. Men idag var det rätt chill. Becca var på jobb, så jag och eve stack till toppen och handlade bullar till frulle. Eller ja, lördagsfika. Den maten var minsann minst lika god som den igår. Mat är bäst. Jag ÄLSKAR mat!!! För er som inte visste det alltså.

Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt. Blir nog bara chill hos becca med henne och eve. Är riktigt sliten idag känner jag. Hade varit trevligt att sticka till stan och bowla med mina fina, men jag orkar somsagt inte.
Vi hörs imorgon bloggen. PUSS!

 
Bild från strandbaden i somras!<3


Kommentarer
Postat av: Evve

FUL BILD ;) !!

Jag kan faktiskt inte hjälpa att jag snarkade Emma ;)HAHA

2009-03-23 @ 07:39:23
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jävla snarkapa;)<3

2009-03-23 @ 19:15:26
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0