melodifestivalen

jahapp, då var helgen redan slut..eller iallafall nästan. har ju hela söndagen framför mig men det händer ju inte allt för mycket en söndag.
i fredags kom louise, coffe, jimmy, martin och marras hem till mig för en myskväll. blev ingen höjdarkväll får jag säga. jag var bara rastlös hela tiden och hade mängder av överskottsenergi medans alla andra satt döda och inte orkade göra något. så fredagen var ingen höjdare alltså..

igår stack jag in till stan med mig själv. det är faktiskt skönast att gå i stan själv, för då kan man gå in i vilka affärer man själv vill och man slipper bli sur för att nån annan vill gå in i en affär som nån annan inte vill gå in i. alltså kunde jag bara tänka på mig själv igår. underbart;) shoppade massa fina kläder. 5 plagg för en tusenlapp. jävligt billigt faktiskt. och då köpte jag även ett par jeans som ingick i det priset. mycket nöjd med allting!
på kvällen var det dags för melodifestivalen live på malmö arena med linie. fan vilken kväll. vi skrek och galde som aldrig förr. fan vilken känsla det var att sitta där och se allting live. agens var helt klart en av dom bästa. min förtjänst att hon gick till final, eftersom jag röstade fem gånger;) höhö. annars tyckte jag om star pilots också, tur dom gick till andra chansen iaf. blev dock besviken att anna shalene och maria inte gick vidare men ja, svenska folket gillar väl kanske inte den typ av musk? och när darin kom in. jag trodde jag skulle dööööö. auuww så söt han har blivit och SÅÅÅ bra han sjunger. rös i hela kroppen och bara satt och njöt och blev kär på samma gång. vilken underbar känsla!
när det var slut stack jag och linie vidare hem till becci där tweii och steffsarna också befann sig. jag var festsugen men det var ju såklart ingen annan så jag deckade typ i soffan vid 12 tiden.

idag ska jag antagligen träffa linn en stund. mucho trevligt.
hörs sen godingar. pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0