Andra avenyn och popcorn

Full rulle idag igen, jobb as usual. Helt sjukt så skönt det är nu att det fortfarande är ljust ute när man slutar jobb. För bara en månad sen var de beckmörkt ute. Man blir så deprimerad av mörker. Nu känner man verkligen att sommaren är på väg. Fast gör man verkligen det? Idag snöade det. JAAA hur sjukt är inte det!? Fan vad arg jag blev då.

Tisdag idag, vilket innebar tvkväll. Den rätte för Rosing följt av Andra avenyn. Haha att andra avenyn kan vara lika roligt varje gång fattar jag inte. Satt här på mitt rum med mammsen och skrattade oss igenom hela programmet haha. Roxanna, jaa ni som läser min blogg vet nog att jag tycker att hon är den ballaste bruden. Och Greger, haha, jävla tönt ärligt talat. Bara liksom gör nåt åt ditt betende haha! Fortfarande fem år i sinnet kanske:) Ja vem vet som sagt. Rätt skojig endå, eftersom jag alltid skrattar lika mycket när han öppnar sin käft.



Sitter och kränger popcorn som vanligt nu. Beroendeframkallande? EEHH ja, om det är. Vafan liksom, kränger ju alltid en hel påse själv. Väldigt normalt va! Men gott som fanken är det iallafall, så jag kan inte hålla fingrarna borta.
Nu ska jag fortsätta glutta lite tv och sedan krya ner i min wonderbara bed. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0