emz och becca 20 år!

jag antar att alla har suttit förväntasfulla framför sina datorer idag och väntat på ett inlägg av mig från festen igår. och javisst, nu behöver ni inte vänta längre. det lär bli en lång radda med text nu men ni som vill kan läsa:)
somsagt, det var en jävla massa fix inför festen. hela torsdagen och fredagen bestod av förberedelser inför fredagskvällen. och visst, allt blev lyckat. bättre än förväntat faktiskt. men även sämre än förväntat.

det blev lite stressigt när vi skulle till lokalen igårkväll och hinna duka och allting. kom inte dit förrän kl kvart i sju när gästerna skulle komma en kvart senare. men som vanligt, de gick bra endå. dom flesta kom halv åtta istället. lite dåligt på nåt vis, men det blev hur bra som helst endå! maten var supergod. tonfisksallad med ägg och kyckling och baconsallad. riktigt lyckat. och tårtan, den var perfekt. så himla fin blev den. (lägger in bild när jag har fått den)
vid ungefär tio började dom första killarna komma och sen kom det mer och mer folk under hela kvällen. kom en del oinbjudet folk, men det var bara trevligt. dock blev det lite för mycket folk eftersom det urartade på slutet.
tror det blev ungefär tre slagge? och grym som man är så stoppade jag ett iaf. alltid något. dom andra två missade jag. jag och becca var nog i våra egna världar då, som vanligt.

det mesta blev lyckat iaf. och jag hade hur kul som helst. lite för lite dans bara men vafan, då blev det mer sprit istället. nästan lite för mycket faktiskt haha. OCH en jävla massa tequila blev det. den flaskan tömdes nog på typ fem min!? haha jävlar vad folk är galna när det gäller sprit.


ja jävlar var det såg ut i lokalen när vi kom dit i eftermiddags för att städa. fyfan vad folk är grisiga och oförskämda. jag trodde inte mina ögon när vi öppnade dörren. inte nog med att det luktade för jävligt, gammal öl och spritlukt. fyfan säger jag bara. och som där såg ut. såg ut som det varit andra världskriget eller något i den stilen.
ja, det går inte att beskriva med ord så förfärligt där var. jag kan verkligen inte förstå hur vissa människor kan bete sig på det viset. det verkar precis som att folk tror dom kan bete sig hur som helst bara för man inte är hemma i någons hus och saker och ting kan inte kan förstöras. men NEJ, där har ni jävligt mycket fel. det finns andra saker som kan gå isönder. hela duschdrapperiet inne på toaletten gick sönder, det låg chips över hela köksgolvet, folk hade öppnat våra chokladkartonger vi fått i present och käkat upp choklad och slängt ut det på golvet, vinflaskor som vi fick i present hittade vi ute på gården och en inne på toaletten, helt tomma, där låg sallad inne i vaskarna på toaletterna och där såg ut som ett hav på golvet inne i rummet. alltså helt jävla ärligt talat, hur fan dumma i huvet är vissa människor? aarhh jag håller på att bli galen hur man kan bete sig så. jag förstår inte det. vi är fan 20 år, då ska man fan visa att man kan uppföra sig som en tjugoåring också, inte som en liten barnunge på fem bast.
och INTE nog med det. någon jävla idiot har snott mina älskade skor. ARH mitt huvud kokar till tusen kan jag säga. och någon har snott evelinas kofta och läppglans och någon har snott bodylotions från rebecca. ja, jag vet inte vad jag ska säga. jag tycker det är så jävla tråkigt. är det tacket man får för att man ställer upp och har fest, bjuder folk och försöker göra en trevlig kväll?! det är fanimej förjävligt rent ut sagt. man trodde ju att man kunde lita på sina vänner och att folk man bjuder på sådanna tillställningar ska behärska sig och vara shyssta. men tydligen inte.
det var iaf första och sista gången jag hade fest i en lokal. vissa människor vet fan inte innebörden av orden behärska och uppföra sig. fan på tiden att dom får lära sig det nu. arhhhh vad arg jag är.

men nog om detta nu. har varit upprörd tillräckligt länge idag. men om det skulle vara någon som ser eller hittar mina fina högklackade svarta skor så får ni MER än gärna hojta till. det hade varit guldvärt. ska ge hittelön till den som får fram mina skor.
och ett STORT tack till alla som kom igår och gjorde festen lyckad. ni är guldvärda allihopa. och tack för alla fina presenter och blommor som vi fick. jättegulliga är ni!

nu ska jag gå och sova. puss och godnatt på er som kan uppföra er som vuxna människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0