090521

Stack till Etage igår med becca. En rätt rolig kväll faktiskt. Förutom att vi var sååå nära på att få vandra hem från malmö till vellinge i 15 cm höga klackar och typ tusen blåsor under fötterna. TUR vi fick skjuts till slut! Annars hade jag hellre lagt mig ner på gatan och sovit. Kanske lite hårt men endå jäs.

Varit ute och ätit på millenium med sis nu ikväll. Riktigt mysigt. Men sen började det regna, vilket inte var lika mysigt. Men eftersom vi endå skulle hem och mysa så blev de perfekt endå. Marrängsviss fixade vi till när vi kom hem, och nu är min mage stor som jag vet inte vad. Haha shit vad mätt jag är.
Nu blir det massa bra tvprogram och sen kanske träffa line en stund.
PUSS!


Gammal bild på becca och mig.

Sis och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0