090531

Trevlig kväll hemma hos låjsi igår. Firade hennes 20 årsdag några dagar i efterskott.
Tyvärr blev det bara jag och fiie som stack vidare till slagt sen. Men vi hade lika kul för det. Haha älska schlagerdansgolvet! Synd att man blev sviken bara, eftersom den lilla fisen skulle hem och toffla och lämnade mig själv kvar på stora slagt. Tur man hittade lite roligt sällskap iaf;)
Sjukt så ljust det var när vi drog hem vid fem. Kändes som man skulle upp och jobba typ. Sjukt knäppt. Men väldigt skönt iofs.

Idag har jag suttit ute i solen en timme ungefär. Jävlar så varmt det har varit idag. Värsta sommarvärmen. Kollade på termometern, 41 grader i solen? Kan det stämma? Kanske faktiskt, för fan va solen stekte. Riktigt gött.

Nu ska jag glo lite tv och kanske ut och gå en runda. SEE YOU!

Kommentarer
Postat av: Sofie

DU KAN VARA TOFFFEEL ;) förresten, har uppdaterat bloggen ;) SES IMORGON???????

2009-06-03 @ 12:16:39
Postat av: Emma

haha WOW!!! jaa klart vi ses. DET BLIR ÖS!!!!!!!!

2009-06-03 @ 20:17:04
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0