Livet är en feeezzzt

En asrolig kväll igår.
Andree fyllde år så jag och hanna stack dit på fest. En jävla massa skratt haha. Sjukt balla människor. Viktor som bor under andree hade också fest så alla sprang där upp och ner hela tiden. Endå kul HEHE.

Sen stack jag och killarna in till stan. Och de slutade med att jag gick vilse i stan och gick där och vimlade runt i typ en halvtimme helt ensam. Hur fan lyckas man gå vilse i malmö där man är nästan varje dag? Haha det är fortfarande en gåta för mig. Men till SLUT efter ett antal telefonsamtal med typ 10 olika människor så lyckades även jag hitta till Buddha. Efteresom dom hade stängt insläppet så kom jag in gratis, OLEOLE! Sen var det dans i en halvtimme och sen hem och sova.
Jag hade iallafall en sjukt rolig kväll, speciellt med hannisen.

Idag har det blivit en rejäl storstädning av mitt rum. Så nu är där rent och fint. Nytvättade sängkläder, undanplockat överallt, och inga kläder slängda på golvet. Wonderbart eller vaaad.

Och fast jag är pank så handlade jag massa kläder igår hehe. Fråga mig inte hur det gick till, men ibland är det bra att ha en mamma som är snäll. Puss på daj mammsi.

Nu blir det tv resten av kvällen. Lägger in bilder från igår så fort jag får dom:) Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0