Mögjävlaskitäckeldata!

Ja, jag finner just nu inga ord på hur arg och irriterad jag är på denna datan.
VAD I HELVETE KAN INTE DATORER FUNGERA SOM DOM SKA?
Har precis suttit med en gubbe från support i telefonen i drygt två timmar. Kan man få en roligare kväll(?) Och inte nog med att jag fick omformatera hela datan så att ALLTING försvann. Jäääävlar vad rolig dag. Och min syrra är ju inte gladare.
Asså mögjävlaskitäckeldata. Fan va arg jag är.
SÅ nu har jag inga bilder på denna datan heller jag kan lägga upp. Jättekul det med. :(
 
Men nog pratat om denna äckliga datan. Finns ju roligare saker i livet även om man inte skulle kunna tro det.

Imorgon jobbar jag, som vanligt från 9-19 och sen är jag LEEEEDIG i fyra dagar. Så jäkla gött.

Men nu ska jag sova. Ha en fortsatt kul kväll gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0