Nyttigt och träning, gaash

ALLTSÅ jag blir så arg på mig själv. Varje dag säger jag till mig själv att
"Idag emma, idag får du inte äta något onyttigt över huvud taget"
Vad tror ni händer när dagen är slut? Javisst, jag har fått i mig ett och annat. Godis, kladdkaka, chips eller nåt annat skit.
Nu är det fan ta mig SLUT på det. Gaaash, att det ska vara så jädrans svårt att låta bli.
Förvisso står jag i en kassa dagligen, där min utsikt är godis, glass osv. Lätt att låta bli då? Wtf, nu är det slut.
Från och med imorgon ska jag komma hem och vara så jävla stolt över mig själv över att jag inte slängt i mig massa onyttigt socker.

SEN har jag en sak till att ta tag i. Och som ni säkert redan har listat ut så är det of course min träning. Ett tag var jag väldigt duktig, var ute och joggade ett par gånger i veckan, men vad hände? JO, vi stänger nu kl sju på jobb istället för sex. Det innebär att jag är hemma halv åtta, ska äta duscha osv. Är klar halv 9(?) Vem orkar liksom gå ut och träna då. Jo dom som har motivation till det förstås, men de har fan inte jag haha. Hur svårt kan det egentligen vara. Tydligen för svårt för att ta tag i det. Men så fort jag slutar på jobb, om en månad så är det fan ta mig träning varendaste dag. Tro det eller ej, men jag ska iallafall försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0