Tråkig söndag och saknar min sassi

Igår blev det lite fest i Limhamn. Hyfsat trevlig kväll endå, bortsett från att jag körde och inte kunde dricka och var på festhumör. Blää!

Var i stan också igår. Stammis på gina. Blev bara kläder därifrån. Billigt och bra. Palla lägga pengar på dyra kläder. Naajjjj billigt är beest.



Denna tråkiga söndagen har inte erbjudit mycket roligt. Suttit vid datan nu några timmar? Guuud, roligare kan man nästan inte ha det. Jag som ville ut och äta glass i det fina vädret. Men ingen kunde, och när jag väl fick tag på en som ville så såklaaaart blev de fult väder. Röööv också!!! Jag pallar inte regn och sånt piss, ser nämligen ut som de ska bli de om man gluttar på himlen. Funnybunny.

Ähh, nu ska jag ta och göra nåt vettigt. See ya.


OCH sen vill jag gratta min älskling igen som fyller 20 år idag. It sucks att du inte är hemma. Saknar dig så jag håller på att spricka:( Grattis baby och hoppas du haft en underbar dag in the US and A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0